Om een antwoord te vinden op de kernvraag hoe we de relatie met de leden konden versterken en nieuwe leden konden aantrekken, begon ons denkproces bij de huidige trends in het gedrag van mensen, in wat wij noemen de "Consumer Trends". Welke Consumer Trends kunnen we onderscheiden die van belang zijn voor de vereniging?
Hoewel dat voor elk merk of organisatie zou moeten gelden, is het voor een vereniging als Hendrick de Keyser, vooral belangijk om relevant te zijn voor haar leden. De vereniging biedt nu eenmaal geen product of dienst die tot de basisbehoefte van mensen behoren. Laat je je meerwaarde als vereniging niet goed genoeg zien, dan reduceer je daarmee je bestaansrecht. Relevant zijn dus. Waarde toevoegen, dat was het uitgangspunt.
Dat concept resulteerde in:
Het was een mooi project om te doen, met een prachtige collectie huizen en een erg leuk team van communicatiemedewerkers.
Inmiddels zijn de voorbereidingen getroffen voor een redesign van de website van de Vereniging en om deze te integreren met de mobile website door de nieuwe website 'responsive' te maken. Het concept blijft echter het uitgangspunt en in de komende periode gaan we dat verder uitrollen.
Eens sparren over de communicatie voor jouw organisatie of merk? Neem dan nu vrijblijvend contact op met creatief strateeg Jacco van den Berg om kennis te maken en de ins & outs te bespreken.
22 januari 2015 | Jacco van den Berg | Creative Strategist - Bureau Berg
In onze privacy- & cookieverklaring lees je hoe we respectvol omgaan met je e-mailadres.
Westerdoksdijk 711-C
1013 BX AMSTERDAM
THE NETHERLANDS
E: info@bureauberg.nl
T: +31(0)20-4275097
KvK: 34.22.11.71, Amsterdam
BTW: NL1706.60.886.B01
Vul onderstaand formulier in met de gewenste datum en tijdstip, dan bellen wij je z.s.m. terug of bel zelf even met 020-4275097.
Bedankt voor je commentaar! We gaan je commentaar z.s.m. lezen.